Followers

Sep 25, 2011

AbDuctiOn = cOoL moVie~

Sebenarnye aku nk post entry ni semalam tp aku malas, huhu, ye lah kalau aku post semalam kot2 ade yg nk tgk hari ahad kn ke da molek bebenar tu.. 
Anyway! Ni lah citer yg aku tgk smalam time hang out dgn ejat, kete aku kn kt bengkel pasal kes accident hari tu.. nk kua pun x boleh, terperap je kt umah.. tggu time2 hujung mggu je lah lau nk kua ngan ejat pun
Pembetulan bukan kete aku tp kete bapak aku >.< tp aku yg konker hek hek

Hohohoooi marilah semua ramai2 tgk citer abduction nehh
Serius x rugi, wa ckp sama lu
Nak2 engkorg yg suke sgt tgk CSI, kt citer ni pun ade babak2 CSI tau



Arhh aku still lg terbayang psl citer ni
Cam ne detik2 debaran dia, romantik, tanda tanya, sumer aku suke lah
Aku x leh jangka babak ape yg berlaku seterusnye, ape yg aku agak totally wrong!
Ituah yg paling aku suke bile tgk wayang
Kalau citer yg kite tgk tu dpt bg kepuasan x terhingga
Double Dutch pon x hebat mcm ni ok!
Sape yg x teruja kalau hero citer tu adalahhhh....



Fullamak hensem x hengat  dunia, Taylor Lautner!!


N heroin pulak cantik mengalahkn rozita che wan! ohoiii jauh beza, Lily Collins!!


Huiii punye lah best, romantik, aku mmg x nk citer dgn detail sbb nk korg rase debaran sama yg aku rase.. 
Tp depends pada org jugak kot, maybe sbb aku minat citer action n mmg minat giler2 CSI, so aku rase citer ni terbaekkk lah! 
Ke aku sorg jek yg teruja? haha sbb aku jeling2 kt ejat aku tgk muke dye cam x der perasaan jek, haha lol



2 comments:

NoorNazuha said...

baru akak plan nak tengok minggu lepas,skali terlayan johnny english reborn lak..hehehe..btw..cool movie as well..salam kenal dari akak..

rynn said...

hehe best x citer mr bean tu maybe next time reen boleh tgk pulak, salam kenal jugak dr reen :)

Post a Comment