Followers

Dec 3, 2011

The Twilight Saga : Breaking Dawn


Assalamualaikum...
Wahh.. citer ni da lama tp baru kelmarin tgk.. nmpk sgt ketinggalan zaman di situ ye
Sebenarye nk ajak boyfie tgk Ombak Rindu.. tp... tp... tp...
Ala dia mane layan citer Melayu jiwang2 mcm tu... kalau tgk pun kompem dia tdo jek
Dah rugi 1 tiket wayang da kat situ, lgpun time tu sampai The Curve nk kul 3 da..
Ombak Rindu ade kul 6.30 lewat sgt
Walaupun sbnrnye dlm hati ni rase nk merajuk jugak heeee
X pe x pe org belanja kite layankn aje lah :P



Citer ni mula2 dia agak hambar sikit, tp aku x tau lah agaknye rase hambar tu effect drpd perasaan majok aku kot, hehe, tp aku enjoy sgt tgk suasana wedding ala taman cenggitu, cantik, teringat pulak citer snow white, bezanya x der haiwan yg byk2 tu, Serigala je ade, eh eh suda mengarut ke laut da ni
Ombak Rindu........... ;(



Kasut... yeah itu kasut . Putih . Cantik . Snow white



Kekkkkkkkkkkkkkkkkk... aci x kalau aku nk kek mcm ni, nk 5 tingkat je tp besau gedabak, dah la, mimpi yg x sudah..



Dan dia, masih di situ.... keseorangan..... aku nk dia kawen ngan Bella sebenarnye, kenapeee aku buat entry ni mcm gaya sedih ek bahasa aku, sbb Jacob x kawen ngan Bella ke, ke sbb Ombak Rindu tu..


Heipppppppppp!!!!!!! aku patut energetic sikit! citer ni walaupun mula2 slow sikit citer dia tp bila da klimaks tu dub dabb dubb dabb jugak jantung aku dibuatnye, dah langsung x toleh org kat sebelah huuuu :P aku suker citer ni, aku suker debaran dia, aku suke bila semua org sayangkan n risaukan Bella, n aku suke sgt baby yg comel sgt tu.. aku tabik kt Bella yg ley bwk watak time sakit dgn bagus sgt!


Ok sekarang da x majok ^_^ aku saje jek acah2 majok sbb da lama x majok dgn dia, ala setakat majok stgh jam x de hal lah, lepastu da boleh gurau2 balik, da boleh kacau2 mknn dia time mkn, da boleh bergelak ketawa, heehee best2, lenkali pulak kite tgk Ombak Rindu ye, bye2! :)

0 comments:

Post a Comment