Followers

Jul 9, 2013

rUtiN saMpai PeNceN

Assalamualaikum
Meh usha2 tgk cam ner la life aku skrg ni kan
So inilah rutin harian yg aku harus hadapi sampai aku pencen nnt sobs sobs

Kebetulan hari ni mmg x bz langsung jd aku merajinkan diri sket check assessment student
Skalinye ini pulak yg aku nmpk

Ni lukis tgn nie..
Tp sbb lelaki yg lukis.. jd mcm ni pulak tgnnye hihi
Lau pompuan yg lukis kompem siap tekap lagi nk dptkan bentuk tgn sbnr
Mcm tgn rasaksa comel jek haha studentku

Ni la salah sorg student..
Buli buli jgn x buli :P

T.hari pulak sempat lg tu kuar g bndr
nak sambut ramadhan kan jd beli lah ape2 yg patut
Nasib baik lah ade Kak Pojie
Sianlah kitorg yg hidup membujang ni nk ke kedai pun jauh

Ni la hasil borongan
Jajan wajib ade peneman sebelum tiba hari jumaat yg dinanti nanti

Hari ni mmg free sikit jadinye sempatlah snap2 gmbr
tp x de pe pun yg nk disnap sbb mane ley snap gmbr patient ke kn
ok lah jaga kt bwh ni tp naik ward lg seronok x boring ley jalan2

Student lg sorg x mau tgkp gmbr sendiri pulak
Asyik tgkp gmbr org lain
Next week tukar student lain dah
Sorg laki sorg pompuan jugak rasenye kot


Hahaha pastu lau nk mkn inila menu aku
Tggu da ade umah sendiri nnt.. da ade peti.. da ade perkakas
Nk masak puas2

Life time student lg mewah n lg nakal drpd skrg
Da kije tetiba jd baik pulak duk umah je..
Tp isnin sampai jumaat je la pun lau nk tgk baiknye
Jumaat ptg da enJoy tO tHe fULLesT iYabedaBedUuu



0 comments:

Post a Comment