Followers

Aug 21, 2011

bLoG yG cOoL!~ :P




BW? hehe istilah yg paling sinonim dalam dunia blogger!
eh eh tp aku bukan nk citer pasal bw ponn.. sbb sumer org tau bw tu utk luaskn empayar kengkawan blogger anda di samping up kn traffic oh la laaa :P

ha smalam tgh dok syok2 aku bw aku sempat singgah kt blog sorg budak ni..
aku x knl dye weh.. aku main terjah je ahaha
tp perghh fullamak wa ckp sama lu.. blog dia gile ceria!
aku pun mulakan la peranan aku dgn menegur dia kt chatbox..
haha biasa la tu mane2 blog aku g pun aku akan tegur ala2 peramah gitu :P

pastu x lama pas tuh dia pun jenguk blog aku gak.. boley tahan peramah
x cukup ngan chat box aku dye terjah ruangan comment pun dye conteng2 jugak
ok2 x perlu ckp byk2 korg ley jugak try usha2 dak neh kt SINI ok!~




nie header blog nieza yg super duper ceria... walaupun agak crowded tp aku rase x memeningkn kepala aku pon :P n aku suke tgk bola kaler itam yg kt gmbr atas ni ade kt huruf i tu.. bola tu gerak2 pas ni korg tgk ape akan jd


alahai comey jek bola tu ketuk paler kucen tu pastu tros mata kucen tu cam rela jek kene ketuk byk2 huuuu comey wehhh



ha footer blog nieza cam nie pulak.. n blog nieza dye letak lagu pasal cikgu2.. weh x ke comey tu namenye.. aku lom jumpe lg dak2 blogger yg letak lgu pasal cikgu tau


blog nieza ni antara salah satu blog yg comel bg aku.. lain org lain minat ye x.. terpulang pd pendapat masing2 :) pas ni insyaallah aku akan review psl blog org lain pulak ^_^





4 comments:

AreNieZa said...

OMG... tetibe rase segan pulak dear.. my dear rynn.. thanx sgt2... nieza rase terharu giler2.. jap lagi nieza tito.. cnrfm.. cfrnm nieza termimpi2... skrg nih tgh senym tak henti2.. bahhaa... thanx sgt2 dear.. adoi... nk ckp ape lagi ye.. thanx, giler terharu... Fuhh!!! x tw nk ckp ape da...

rynn said...

hahahaha cetss tu belum dpt bmw lg tu.. nnt kalau dpt tah2 pengsan terus.. haha neway welkam :P

AreNieZa said...

bhahah... bile sebut pasal kete.. td termimpi nieza dpt kete... kete sorong... bengong betol.. bhahaa...

Rean said...

nieza ni mmg peramah sgt hehe.. :)

Post a Comment