Followers

Aug 23, 2011

Contest Gaya Awesome







1) Grisderl


ni kucing paling gemok gedempol prnh aku ade.. da mcm biri2 tau bulu dia.. suke sgt kaco adik aku mewarna.. geram agaknye dye tgk pensel warna tu gerak2.. dah tu pulak kalau x bg dye akan guling2 kt lantai mcm shah rukh khan nyanyi kuch2 hota hai guling2 kt bukit.. sambil guling dye akan bengkok kn tgn dia alahai comeynyeee wuwuwuuuu



hehe tgk la kucing berbulukn biri2 ni.. kalau terpijak kompem kaki pun tenggelam.. lebat sgt bulunye


2) Catchy


Catchy ni kucen yg paling baik dlm sejarah pembelaan kucen aku... korang bg lah ayam panggang 5 ekor, ikan rebus 10 ekor dpn mata dia.. mmg dia x kn sentuh pastu dye terkedek2 g kt bekas mknn dye n nyum2.. kalau kucing org lain siap curi ikan n pnjt2 meja mkn nk curi tulang ayam.. pastu kene hambat ngan penyapu (huhu ni aku tgk jiran aku buat cam ni huii kesian kucen tu)



3) Baby

Baby mcm catchy jugak.. baik je.. yg ni pulak perangai dia pelik sikit :P x boleh nk lipat kain atau potong kain utk wat baju kurung dpn dia.. nnt dia akan bawak lari kain tu spai tgkt atas.. dia teruja dgn kain jek kalau mknn manusia yg harum lazat2 ni dia wat derk je


4) Utih aka Mr Kerek
Kerek weh kucen ni.. yg baju dia pkai tu sbnrnye baju celcom punye bear mase bola piala dunia.. ala yg topup 30 atau bli broadband dpt bear tu.. adik aku punye kije la ni dye p pkaikn kt kucen pulak baju tuh..huu.. nk tau x nape aku ckp dye kerek..



Sbb dye berlagak mcm big boss ... (-_-")


5) BeLum seMpat bg Nama




Belum sempat bg nama ni bkn aku seksa dye ek korg jgn buat spekulasi huhu.. aku da byk kali naikkn dia kt kusyen tu tp dia nk jugak menggelongsor dlm lubang.. ade magnet ke ape aku pon x pasti..tp bila dye da tdo aku x kco dah.. dye selesa kot mcm tu.. rase mcm dipeluk ketiak mamanye.. mamanye adalah kucen yek.. aku bkn mamanye 
6) Sho-Mey


ini hak milik sesorg.. hahaha

8 comments:

AreNieZa said...

OMG... weee,, tomey nyer.. uuuuu... i nih da la ske kucing... ini da wat iiiii.... gerammmm nih... nk pinjam kucing...

Gud Luck dear.. =)

rynn said...

u pinjam Mr Kerek lah! wuwu dia kerek sgt tp i gelak2 je tgk kekerekan dia hahha

family of fur said...

tq join.. comey sgt2.. yg kucen xde name comey.. n baby tu.hehe.. mmg pelik pangai die.. die nk tido ngn kain kot.hehe

family of fur said...

thnx join.. :)

CXopportunities said...

eh eh. cx ade jugak kucing mcm grisdel la. :) cx pernah uplaod dah kekat entry ni > http://cxopportunities.blogspot.com/2011/08/4-wordless-wednesday-kasih-sayang.html .. cetengok tau. hehehe. cuma cx punya tak kembang cam blu biri2 ni. heheh

rynn said...

hehe saje nj memeriahkn contest family of fur :P

cx : hehe suda tgk! tu adik beradik lain mak lain bapak sama nenek kot heeeee

Suara Kalbu said...

Huk aloohhhhhhh... somel somelnya anak tucing dia.. rasa nak gigit idung diorang huhu

Myra Jane Yusof said...

saya mau yang belum sempat di bagi nama xD

Post a Comment