Followers

Nov 14, 2012

Trouble is A FrieND - Part 2



Cerita kedua malang x berbau versi sedar2 dah hangit hitam legam


Perasan x struktur yg mengalami kecederaan di situ

Kasi zoom in sikit ayoyoooo


Ni bukan sbb aku menyanyi dlm kete sampai cermin ni retak seribu
N bukan jugak sbb aku main golf dlm kete ke ape

Rasenye sbb terkene batu org mesin rumput kt spital td
Apekah??????
Da la aku jarang sgt2 bwk kete ke spital..
Baru je bwk da jd mcm ni pulak..


Masalah utama skrg harga cermin tu yg lg mahal dr harga cermin lain
Walaupun dia paling kecik tp dia paling mahal
Adoi mengapalah……
Kepala aku da x mampu nk berfikir da, nnt2 lah aku pk
Skrg ni aku cuma nk spai KL cepat n nk bwk mak ke HKL
Lagipun ayah kt Johor uruskan Mak Su yg belum sedarkan diri jadinye aku akan galas beg tanggungjwb ni
Harap2 dipermudahkan…

0 comments:

Post a Comment