Followers

Sep 2, 2013

Pandan Villa Part 2

Assalamualaikum
Nak tgk x betapa cantiknye pandangan dr balkoni kondo aku
keh keh keh
tp bukan rumah aku pun ni hostel aku

3 tahun aku merasa nikmat keserokan ni tau
Haaa mesti berkobar2 nk dpt mcm ni kan
Jadi belajar betul2 tu je nk ckp
Semua ni akan dtg dgn sendiri . PERCUMA .
Sajer je nk bakar semangat korang, yakin boleh!!

Balkoni aku menghadap bandaraya kl
Kat sini la aku gayut ngan Shaf, kat sini la
baca novel kat sini la aku study
Giler x giler namanya


Menghadap KLCC n KL Tower
Kat gmbr x jelas sbb time ni area KLCC dan sekitarnya tgh hujan


Kalau toleh belah kiri pulak ini la pandangannye
Matahari terbenam adalah menghadap balkoni aku
Giler jiwang lah kalau petang2 duk layan
perasaan kat sini

Tgk pulak pandangan belah malam
Ha baru nmpk KLCC ngan KL tower



Mcm duduk atas bukit n tgk pemandangan bandar
Cantik cantik



Hostel aku ni betul2 sebelah MRR2
Jalan yg paling jem dlm sejarah Ampang sebelum
jalan baru ni siap
Bler da siap haaa kan da x jem sgt dah


Ni pulak pandangan tgh2..
Ni pandangan dr balkoni tingkat 22
Masa tahun pertama aku duk tingkat 25


3 tahun aku menghadap klcc.. dgn angin sepoi2 bahasa
Mane boley lupa beb
Apatah lg semua yg aku nikmati ni aku x bayar 1 sen pun
Alhamdulillah!!!!
Walaupun org yg dpt biasiswa g luar negara lg untung tp
aku da cukup bersyukur da
Adik2 belajar btol2 plz.. g luar negara lau bley :)


0 comments:

Post a Comment