Followers

Aug 31, 2013

mAkaN laGi saMpai peRoT meLetoPs!!

Assalamualaikum!!
Ah jamuan raya lagi tp ni antara jamuan yg paling best dlm byk2 department kot
huhu.. jadi aku tepek (tampal) gambo2 mu ke blog aku!

da byk jamuan sumer hidangkan nasi impit. mee sup, rendang
sampai da hilang deria rase da x dpt nk beza dah rendang ngan mee sup
tp kt sini hidangkan NASI AYAM!!
rase mcm duduk kt pulau hari2 mkn ikan tetiba dpt mkn ayam golek!! ah..

sate pun nmpk mcm sedap tp aku x amek lah..
da sape suruh tamak sgt amek nasi ayam byk2 keh keh

ni area yg mcm western2 sikit
siap ade nugget yg ade limpahan cheese, sosej pendek2 comel..
n ade mayonis ley letak sampai melimpah ruah oh so yummy!

manisan2, kuih muih pun ade jugak..
aku nyesal napela aku amek nasi ayam da ley tros rase kenyang ah nyesal2

ni bahagian yg paling aku suke giler2
sampai member ngusik ckp kt kl mmgla, payah nk dpt buah2 ni
kitorg kt sini tgk buah pun da x de perasaan .. lorr (-_-)''

sedap jugak tp x sempat rase sbb perut da penuh ngan buah manggis pulak

aiskrim pon ado.. huhu mmg terbaik lah jamuan kt sini
kene ngan selera aku huhu
ah jd beruang kutub kekenyangan kejap

0 comments:

Post a Comment