Followers

Aug 20, 2013

sEmbELiT


Assalamualaikum
Hoho tajuk entry yg agak x senonoh 
abestu nk ckp ape yg senonoh sikit 'constipation' huahua

constipation, ramai yg hadapi masalah ni
aku sajo jo wat entry ni sbb aku pun salah sorg yg mengalami jugak
azab weh..cuba bayangkan.. aku mkn dgn jayanya, sehari sekurang kurangnya 2x makan nasi.. kebiasaannye lah.. tp aku ke toilet dgn jayanye 2 minggu sekali
bayanglah 2 pinggan x 14 hari , 28 pinggan mknn yg ade dlm perut 
masalah aku sbnrnye, aku x rase sakit perut pun
tp bile kite paksa utk kuakan bahan2 dlm perut tu, azab lah
mcm org nk bersalin, x rasa sakit, tp kene inject utk rangsang n paksa push sbb baby da lebih hari

kalau org lain x g toilet 2 hari pun da rase pening semacam
inikan pulak aku yg kdg2 2 mggu sekali huihlah

byk faktor sbnrnye utk jadi constipation ni
org ckp kurang minum air tp gilo lah aku minum bergelen2 sehari pun x jd ape jd faktor air bukan penyebab mslh aku
kalau g spital pun inilah ubat yg dia bg.. tp x membantu langsung..
da tahap degil mcm ape tah mkn ubat pun x jalan
kdg2 sakit perut bile tersalah mkn..ha baru la time tu je nk merasa sakit perut
tp habis berdarah2 , kalah org bersalin
sama jugak kalau paksa utk nyah kan sisa2 toksin tu , pun habis berdarah2
pernah sampai amek teh yg utk pelawasan tu
tp tu lg azab kalau da nk ke toilet ade mase 3 saat je kalau x habislah .
sampai x berani nk kua umah

buah buahan pun habis aku bedal.. tp jenis aku kalau da seminggu mkn tp x mendatangkan kesan aku tros jd mls nk amek dah.. lg satu buah bkn murah.. beli pun bukannye boleh beli sebiji dua
masalah aku nie aku rase yg jd penyebab utama badan aku chubby
tp mcm yg aku katakan la aku suke la jugak chubby2 nie sbb mcm best je kalau suami nk peluk
kuningnye pemikiran waakakaka
tp sunggoh.. kalau aku tgk balik gmbr aku kurus dan kecik aku jd geli betul
mcm penagih dadah je weh . tobat la x mau dah rase nk tgk gmbr dulu2

tp baru2 ni aku da temui satu jalan penyelesaian alhamdulillah!!!!!!!!!

ni la dye!!! aku da cuba seribu cara nk atasi masalah aku ni n akhirnya ni ubat yg paling mujarab
tp aku gelojoh kan , hari pertama trial aku tros bedal 5 botol padahal dia suggest sehari sebotol
kan bagus aku jd doktor sendiri, esoknye da cirit birit . ah sape suruh kau telan 5 botol pdn muke
n hri2 seterusnye aku amek 2 botol je sehari..
best giler sbb skrg da hari2 ke toilet kikiki


**pic credit to google


0 comments:

Post a Comment