Followers

Nov 28, 2011

Rezeki lagi dan lagi

Assalamualaikum..


Ada org sapa aku kt fb td, peramah! Dia add aku melalui blog ni lah haha baru form 4 tp cam comel jek sbb x sombong, katanya x ley thn masuk blog aku sbb ade mcm2 mknn, boleh pulak bg statement hidup aku mewah dgn mknn, haha actually bukan mcm tu la dik.. sma je aku mkn dgn org lain mkn, cuma aku ni kuat mkn, ok ade beza di situ yek :P


Bg aku alhamdulillah aku rasa rezeki aku bab mkn mmg murah sgt2, ape yg aku rasa nk mkn ckp je kt mak ayah, insyaallah secepat mungkin dyorg cuba tunaikn..mcm tu jugak dgn keluarga encik boyfie, x putus2 bg aku rezeki, kalau dulu masa family masih kt Jempol kwn2 serumah la yg dpt merasa juadah2 yg fmly encik boyfie bg tp skrg fmly da pindah Cheras rezeki tu dpt ke family pulak, heeee



N lg 1 yg seronok tentang family aku ni, kitorg suke main belanja2, sbb tu kitorg selalu mkn kt lua, kdg2 ayah, ma, n abg yg belanja, aku pun ade belanja jugak tp ley dikira dgn jari lah



Tp sbnrnye x elok jugak asyik mkn byk2, mkn pulak jenis2 yg mcm western, pizza, kfc, McD, fuhhh kalori tu kalau dihitung da mcm gunung everest tingginye kot



Adik yg paling bertuah sbb semua org asyik belanja dia wuwuwuuuuu x adil



Tgk tu muke bangga kene belanja haiyarkkkk!!



Muke da kenyang tahap ape je sbb pdhl bru lps mkn tp pergi jugak mkn McD lg, 3 jam jugak lepak2 McD last2 tapau je lah


Alhamdulillah, syukur dgn rezeki yg diberi, mungkin ada antara kamu yg melihat dirimu tidaklah bernasib baik sepertiku, tp percayalah dr 1 sudut yg lain, aku tiada apa yg kau ada ...........

0 comments:

Post a Comment