Followers

Feb 7, 2013

Membuak buak!

Assalamualaikum

Maaf, entry ni mungkin bersifat sedikit peribadi
Hurm walhal aku rasa mmg sumer entry aku pun peribadi huhu

TERKILAN

Tu yg terbaik yg dpt gambarkan ape yg aku rasa skrg
Aku nk sgt2 g kenduri kawen kawan aku tu
Jgn gelak2.. lau korg rasa hal ni hal kecik je bg korg..
 aku rasa hal ni sgtlah bsr
Sbb aku NAK G .

Aku x tau nk salahkan sape sbb semua org pun x salah
Aku x tau nk harapkan sape sbb semua org pun ade hrpn masing2

Keinginan aku ni terbantut di pertengahan
jalan2 yg berliku disebabkan hal2 spt berikut
Jadi tolonglah blog, fahami daku!! pas aku merapu2 ni
aku nk g shopping puas2 sbb aku marah kt diri aku sendiri .

  • Aku n Tiqah ade hbgn tertentu yg mane ade perkara tertentu cuma aku n dia je yg tahu sama ada tentang aku ataupun tentang dia
  • Aku antara org yg terawal tahu every single step kronologi rancangan penyatuan dua hati ni - menyorok di sebalik pintu locker utk tanya pendapat masing2 - dan sekarang aku x dpt g majlis kawen dye ? Apekah . !
  • Sblm dpt kad lg aku dah tahu tentang tarikh, aku dah pun plan. Tapi hancur terbakar semuanya dimamah bumi
  • Kenapa Cheras x terletak kat sebelah Kedah?
  • Tarikh sepupu aku nikah sama ngan majlis Tiqah . Di Jengka - Yes sama2 penting . Sbb ape? keluarga sepupu aku byk berjasa waktu susah sng keluarga aku . Aku x kan sama sekali salahkan sesape cuma aku marah kat diri sendiri . Keinginan aku ni membuak2 nk g dua2 majlis .
  • Jadi kenapa Kedah dan Jengka tidak hidup aman damai berjiran sebelah menyebelah supaya senang aku menghadirkan diri
  • Juga ade jemputan di Johor, Maran, Terengganu n Kelantan pd waktu yg sama . Aku perlukan kuasa Superman untuk dukung aku terbang ke sana sini pd waktu2 yg kritikal sebegini .
  • Aku nk g time Tiqah nikah 8 Feb . Tapi semua kereta digunakan . Adakah aku patut berjalan kaki sambil mengharapkan putera raja naik kete x der bumbung hon2 n berenti sebelah aku utk tumpangkan aku ke Kedah
  • Aku nak naik bas . Mak aku kasi, pakwe aku x kasi . Jadi aku patut naik beca ke Kedah? . Juga sama sekali aku x salahkan pakwe aku sbb aku tahu niat dia risau lau aku kene culik pastu dibawa ke Thailand lantas diugut serahkan wang satu juta dollar dan family aku x mampu dan aku dikerat lapan
  • Aku juga plan utk naik bas ke kedah dgn Ika n pakwe aku akan kasi la kalau ade kawan masalahnye sekarang bas ke Kedah hanya ada waktu MALAM sahaja, plus ayah ika agak keberatan utk lepaskan hanya kitorg berdua naik bas malam2 utk perjalanan sejauh itu plus aku faham kerisauan seorg ayah maka plan ini juga x dpt diteruskan papepun tq ika sbb da try tp x pe kite x der rezeki!
  • Organ2 dalaman aku agak terhiris dan terluka sbb aku terkepit di tgh2 perangkap tikus . aku pun da plan jugak dgn pakwe aku tu utk g Kedah sama2 ngan dia . Da plan berbulan2 .. Tp makin dkt ngan tarikh.. tuntutan kerja makin menyesakkan dada. N dia pun x bg kata putus aku ley g ngan kawan ke, ape ke.. kang lau aku da plan cantik2 ngan kawan dia ckp suruh g ngan dia pulak.. terhiris terluka pulak hati dan sanubari kwn2 aku nnt.. biler aku x plan ngan kwn..pastu dia pun x ley g pun susah jugak . Kalau jadi kuda aku da ley kene penyakit kuda gila tahu tak!!!!!




2 comments:

Kerapu said...

alamak. rasa laparlah....

Kerapu said...

apasal kuda tu... frust lah tu....

Post a Comment