Followers

Aug 10, 2013

rAyA bELaH mAmA

Assalamualaikum
Citer Raya part 2 pulak
Tahun ni raya mmg mcm kelam kabut sikit nk menziarah rumah sedara mara
raya pertama da bz kt belah ayah
raya kedua sok sek sok sek kehulu hilir n mlmnye berkumpul belah mak pulak
mmg raya mcm kuasa turbo je nk cpt2
hari sabtu da balik kl,
Ahad aku blk Pahang, ayah g Thailand seminggu, abg blk Damansara
tinggallah ibunda dan dinda di rumah meratapi nasib
heh boleh pulak hiks

Atuk nenek belah mak dah x de jd kitorg berkumpul 
kt umah Mak Long di Parit Raja
prt raja Ladang kerepek tau famous seantero dunia
cis riak .

Sbnrnye ramai kengkawan aku yg beraya ngan family je, x de kg
msti jeles tgk kemeriahan ni kan? hahaha bapak ke jahat

Yg pkai tudung pink ni sebaya aku je tp da ade anak sorg
arghh tekanan aku jadinye umur da tua bangka bila la nk kawen

Bersalam salaman..
Slalunye salam sambil duduk , ngengsot2
lau pkai baju manik2 kompem kau dah habis salam sumer, manik2 kt baju kau tertanggal sumer
ye lah sbb ngengsot2 kt karpet
aku da byk kali kene
baru aku tahu erti penyesalan

Aku pun x paham nape la aku tgkp view belah kanan aku je
afdal la kot


tgk lah segerombolan kaum kerabat kami, ni x semua lg ni sbb aku
mereng p tgkp yg belah kanan je belah kiri x tgkp
tah pape je

Family aku sumer berbaju ala2 biru turqoise kah kah x reti eja la woi
aku pulak pkai bju merah
eh dah kau kenape? raya pertama da la sesat sorg2 pkai coklat
ni org lain biru kau merah pulak

hooorayyy bg duit raya!!
mmg aku sengaja upload besar2 sbg bukti betapa aku eksaited nk bg duit raya
senyum pun melampau je tau
ihiks 

ok ni la family besar kitorg!!
tp ramai lg ni yg x de sbb da raya kedua da ramai yg balik umah mertua
pastu ade yg anak nangis la, ngamuk la, x pat nk join bergambar
aku tahu gmbr ni blur sbb aku amek kt fb sepupu
tp mls punye pasal aku pun x nk lah download lg sekali yg x blur sgt
x baik membazir quota tenet
membazir itu amalan syaitan
dehem sikit!!!

0 comments:

Post a Comment