Followers

Sep 3, 2013

Pandan Villa Part 3

Assalamulaikum
Kat entry2 sebelum ni aku da bwk korg jenjalan tgk hostel aku kan
Jadi kali ni nk bwk korg jenjalan kt tingkat 3 hostel aku pulak


Tingkat 3 ni la tempat slalunye kitorg adekan perjumpaan
selepas waktu kuliah
Kadang2 time nak exam ajak lecturer study sama2 kat sini
Giler cool


Ade kolam renang jugak utk
menyelam sambil minum air


Tangga utk ke kolam renang
Siap ade pokok kelapa lagi tu x ley bla sunggoh


Kolam kanak2 pun ade, yg membulat kat kanan tu
Kalo g waktu petang2 ha nmpk la pemandangan comel2
bebudak kecik pkai swimming suit
kui kui kui


Kedai runcit jugak ade kat tingkat 3 ni
da penat berenang2 singgah sini pulak mengisi perut yg lapar
Kelihatan di situ seorang budak sungguh bersemangat
sekali utk ke kedai tersebut ye, kiri kanan kiri kanan

Sebuah kedai runcit yg memahami
keperluan utama seorang student


Petang2 jugak ramai lah pekerja2 pembantu rumah buat 
mesyuarat tingkap kat sini sambil
memantau anak majikan dyorg main buai laju2 



Taman permainan ni jugak bagus utk budak2 yg merajuk
ngan mak bapak dyorg utk menyorok di sini
Ye lah drpd g Pavillion baik senyap2 je merajuk kat sini


Tingkat 3 ni bersambung ngan blok2 yg ade
Senang dan memudahkan

Sampai sini je lah entry pasal hostel aku
3 tahun kat sini
Tapi tahun ketiga aku da jarang sgt2 balik sini sbb aku duk ngan
family aku kat Cheras
Jarak hostel aku ni ngan umah family aku hanyalah 15-20 minit lau x jem
Kalau jem 2 jam baru sampai.. sekian ~ :P

0 comments:

Post a Comment