Followers

Sep 17, 2012

Carta Hati

Assalamualaikum

Tu dya keluar dah pulak carta hati.. parah da ni silap2 ley masuk icu ni
Cam ne aku ley terjatuh cinta kt dia kan.. misteri jugak la tu sikit2
Ek eleh..semua org akan ckp bf dye terhebat, haha ala ku keysa? hik hik
Jadi kenape mesti dye? 



1 . Aku suke sgt cara dye yg nakal tp dlm mase same dye tip top bab agama . Feeling dia mcm laki tu gangster tp ble kt umah dye masak utk adik2 dye mkn. Ala lebey kurang mcm tu la feeling2 dye .

Aku kan seorang yg nakal, dye kn dulu skola agama, tp dia nakal . Tp dlm senakal2 dia tu ilmu agama dye lg bagus dr org yg x nakal . Aku suke ble ade bacaan alquran kt tv ke, kt radio ke, dye follow je bacaan tu lancar giles! Aku pun kdg2 -erm.. ni surah yg mane satu eeh aku rase mcm x pernah hafal surah ni :P

Kalau aku tanye bab2 agama pun dye boley huraikan dgn sgt best! Pastu kalau mkn kt kedai dye akan baca2 n tiup kt mknn aku utk elak sihir ke santau ke. Tp dlm mase yg sama dia nakal. Kapel ni pun termasuk dlm perkara2 yg nakal la betul x, kapel pulak ngan org yg nakal cam aku, hehe dont try this at home

2. Kalau senyum mata dye jadi sepet . Bler dye da start nk gelak je errr mane pulak hilang mata dye neh tros sepet da x nmpk da

3. Aku peminat tegar grey's anatomy, n dye kije kt bahagian kecemasan . Boley x korg faham situasi kat sini.
Kalo g dating msti tgk video kt hp dye yg dye rakam. Live punye grey's anatomy. Yang tgn putus yg kepala nk tercabut yg terbelah badan semua ade. 

4. Sbb rambut dye pendek

5. 200km/j tu normal . Kadang2 kitorg main lumbe2 kete. hoh giles betol lah. kalo accident dua2 masuk gol

6. Ske wat surprise. Tahu2 je da kt dpn pgr umh. untung aku x de sakit jantung kalo x....

7. Sbb nama dye ahmad shafwan

8. Walaupun dye masuk kije kul 9, kul 8 still ade kt kl ngan aku, ades

9. Perfume dye best heh heh heh........

10. Slalu bwk aku jenjalan tmpt best2

11. Ade kete audi n hadiahkan aku sonata

12. Jgn percaya no 11 . Aku tipu jek hak hak

13. Da jumpe family aku, alhamdulillah direstui

14. Peramah, suke sakat patient, suke takutkan patient, suke garang2 ngan patient pastu gelak2, apakah?

15. Suke tgk tulang2 dye, urat2 dye, otot2 dye sbb dye kurus sekeping jek.. Pastu flashback balik anatomy senyap2 dlm kepala. Muhehe...

16. Adik dye cun - eh motif?

17. Aku rase aku suke nama ahmad shafwan

18. Aku rase aku mcm da ckp mende yg same kt no 7 td

19. Ye lah betul lah aku da ckp da td.. ish2 bazir ruang je

20. Eh da cukup 20, enough2 hihi yabedabeduuuu

0 comments:

Post a Comment