Followers

Sep 16, 2012

Untuk Dia

Assalamualaikum!
Entry ni adalah kesinambungan dr entry sebelum ni
kalau rase pening2 sile rajinkan diri tgk older post yek.. haha

humppphhhh!!
nk citer camane eik.....
nnt korg muntah pulak sbb entry kali ni psl cintan cintun
luahan perasaan grrr grrr nk tumbuk2 skrin lappy ni aci x

alkisahnye begini.. ni mmg la cerita pasal aku n dia
dia tu bukanlah kucing aku yang namanye putih
dia tu merujuk kpd boyfie aku lah kn sape lg lololorr

sbnrnye ade sesuatu yg berlaku
ah nk tampar pp susahnye nk buat ayat!!!!
bungkus je lah citer ni .

urffff.......

hurm..................

erghhhhh..................!!

hurmph.. aku bebel2 kat sini bkn nk suruh semua org bace
tp aku harap satu hari nnt ade la org2 tertentu yg bace
huk huk...

aku dalam dilema, x tau betul ke ape yg aku buat ni.. betul ke ape yg aku pilih ni
aku nk citer kt member2 aku tp aku x balik hostel.. mcm mane nk berdiskusi
sape suruh x blk hostel kan phewwhhh!!
da lari topik pulak, okla senang cerita aku skrg ni tgh berdepan dgn situasi cinta tiga segi
masalahnye skrg aku x tahu aku yg di pihak ketiga ataupun org itukah yg jd ketiga??
yg pasti ketiga tu bkn syaitan yerkh, ni bkn citer psl maksiat :P

ceritanye beginilah.... begini ceritanya...
shaf n ketiga tu kn dulu kapel...3 tahun jugak kapel
pastu dyorg lost contact n terdiam terbiar mcm tu je
kebetulan dtg la pulak watak syazreen farhana ni dlm hidup shaf
bile da lame da kenal2 ni tah cam ner terkapel la pulak si syazreen n shafwan neh

yang menjadi masalahnye sekarang................
ketiga tu dtg balik . ahhhh sudahhhh...............



aku pulak da konpiuz aku yg jd ketiga dlm hbgn dyorg atau org tu yg jd yg ketiga dlm hbgn aku
aku x nk wujud unsur sape menang sape kalah tp kalo menang mmg la syok hahahhh jahat pulak
cuma pd pendapat aku.. ketiga da pernah lost contact ngan shaf.. maknenye dye da survive dgn keadaan tu
dye x cari shaf maknenye dye boley hidup tanpa shaf sedangkan aku x pernah dan x mungkin akan pernah

maybe ade sbb dye dtg cri shaf balik.. mungkin dye nk berubah ke..
n dia tahu shaf skrg dgn aku tp dia still jugak nk shaf.. lor cam ne tuh..
tp aku x ley pentingkn diri sendiri.. hyeepppp!! x boleh!!
kalo betul ketiga serius, x kn aku nk halang nk tarik2 rambut simbah2 asid pulak, gilo ape
tp tu lah semuanya atas shaf sbnrnye.. aku percaya dye x kn tersilap pilih..
sama ada aku ataupun ketiga, yg penting dia bahagia



n waktu aku wat entry ni pun shaf da pilih sbnrnye.. cuma aku pulak berbelah bagi
kejam ke aku neh.. mcm2 perkara akan dtg yg mungkin berlaku n aku x ley jangka
aku x kn petik jari je lepaskn dia, org yg x tau nk hargai je yg sggup lepaskn dia
unless kalau ketiga betul2 layak utk dptkn shaf rather than me, only in that way i'll let him go

utk ketiga, i tau u mmg x kn jumpe blog i ni (aduh ber i u i u la pulak)
n i tahu u da diberi peluang utk tawan hati dia tp u x gunakan dgn sebaiknya
kalau u rasa u betul2 layak utk dia n dia betul2 nk kn u semula just go ahead
tp bahagiakanlah dia sempurna mungkin, sbb dia yg terbaik yg i prnh kenal
kalau ditakdirkan dia rezeki i, lepaskanla dia dgn seikhlas hati u
i maafkan u dunia akhirat ape pun kesilapan u pd i, zahir atau batin
bg i yg da lepas tu sama2 kita jdkn pengajaran
x mau la ade perasaan nk bersaing ke ape ke mcm kelakar je pulak kn
kalau dia pilih u i akan undur diri, insyaAllah mungkin ade hikmah
n kalau dia pilih i, i doakan u jumpe yg lebih baik n dpt bahagiakan u
kalau dia x pilih dua2? kite bakor je kete honda dye tuh hak hak .................


Skrg ni aku n shaf normal je x de tertonggeng terbalik ke ape heheee
Tutup buku lama bkk muka buku -fb
Doakan kami ye semua :)

0 comments:

Post a Comment