Followers

Sep 14, 2012

Random

Assalamualaikum!
Oh My! Nak nanges boley x?
haha sumpah terharu tgk korg still lg jenguk blog ni walaupun aku da lama x hapdet hihi
skrg ni tgh final exam, sem 8 punye final exam, pecah usus kepala dibuatnye bahana bahana...



aku tgh down down down down!
entah la ek kenapa, maybe pasal paper td kot
lain yg aku baca lain pulak yg keluar, down sungguh dibuatnye
kite tgk nnt result mcm mane hahaha
relax suda... ade rezeki x kemane ye dak!
kot2 la ayat2 gorengan aku kt kertas tu menjadi keh keh

pastu aku bru je habis posting sebulan kat Temerloh
nahhhh... bukti da berapa lama aku x hapdet entry aku
byk cerita wooo.. dgn rumah yg kt Temerloh tu kene pecah masuk
pastu boley pulak pencuri tu amek towel aku..
hah kao ado? tuala aku pulak yg dikebasnye
dah la aku tgh mamai2 pagi2 pastu nk mndi cri tuala x ade!
spai aku rase aku kat dunia mane ni x kn cri tuala pun x jumpe, aku hilang ingatan ke

pastu bru sdr rumah kene pecah masuk.. laptop duit brg2 semua hilang
x ley bla tuala aku pun terbabit sama
bukan ape.. kelakar.. rase nk tergelak2
n ade lg satu peristiwa besar.................................
bersambung.......

0 comments:

Post a Comment