Followers

Oct 24, 2012

Cuti RaYer Aji !!

Assalamualaikum!

Weeehuuu da start cuti utk raya aji dah.. ah cun lah!
Tp x ley nk balik kg lg sbb nk tggu abg habis kije khamis nnt baru balik sama2
Nk jumpe mak su.. nk urut2 mak su kt icu rindu rindu rindu mak su! Tp mak su lom sedar :(
Skrg ni ayah still kt JB, pas anta mama n adik ke KL ayah g JB smuler.. sbb adik nk final exam

Kecian ayah sorg2 uruskan diri kt sana..duduk hotel mane sama ngan duduk umah
Makan minum pun x de org nk uruskan.. tp aku tao ayah x kisah semua tu.. 
Semuanya utk mak su... uishh cyg nye kitorg kt mak su sorg neh, cpt sedar plz mak su, rindu!

Dah tu pulak sampai2 je kt umah adik aku tros je beriya2 suruh aku tgk gmbr kat hp dia
Tapi nak tao ape dye dapat? Jelingan maut drpd mama, hak hak hak baru tahu!
Sebab dia tunjuk kt aku gmbr2 nih.. gmbr mase dyorg kt JB, cets mentang2 time tu aku kt Raub kan..















Dah tau aku mmg ske giler2 kt seafood lg mao tunjuk gambo2 cam nih
Ha kan da dpt jelingan maut drpd mama, haha
Tp x pa aih mama da ckp suruh tuntut dgn ayah g mkn kt situ lg, hihi, berjaya akhirnye
Ala ni pun sbb duduk JB, x de rumah nk masak2 mknn sendiri.. terpaksa la mkn kt luar..

0 comments:

Post a Comment