Followers

Oct 29, 2012

Survival : Day 1

Celaru 

Keliru

Buntu

Entah

Aku ingatkan aku kuat.. Aku sayang dia sgt2.. Teramat2 sayang . Nope . Aku x jumpe satu pun perkataan yg ley gambarkan rase ni mcm mane. Tetiba rasa mcm geli pulak luahkan perasaan kt blog , x pe, bkn ade org bace pun.. buat x tahu ajek lah..

Rase mcm nk rebahkan badan kat katil yg besar, bkn slow motion tp nak buat mcm lompat jauh, nk hempaskan badan pastu nak nangis sepuasnya. Gila. Ni mmg kije gila aku da 23 tahun gila nk nangis2 bagai.

Ataupun aku nak duduk kat batu besar kat pantai. Mase cuaca redup . Sumpah . Rase nk mcm ni. Maybe weekend nnt.. Nak lari jauh2 spai x de org dpt cari . Tp nnt mak ayah risau . Nnt masuk Metro pulak . Susah .

Sekarang ni aku cuma mntk kalau betul dia bkn utk aku tolonglah lenyapkan perasaan ni tanpa ade sekelumit pun yg tertinggal .. Sakit nk lepaskn org yg kite x ley lupe walau sesaat..  Lagi2 kalau org tu direstui mak ayah.. Nak katil besar, nk nangis, sedih nye.. Z, Sedih awak tu takdir, sampai masa nanti awak akan redha, sedih saya ni x kan hilang sampai bila2.........

Day 1 , aku nk survive mcm mane lg kalau hari pertama pun aku da jd cam ni.. Walaupun aku asyik ingatkan otak aku yg aku ok tp sbnrnye tu semua sia2.. Sampaikan badan aku da bg signal yg "Syazreen, enough is enough, dont try over your limit, its useless"



Inside me I'm dying . But dunweri i'll b ok :P
Amek darah.. 13 keping semuanya 
I'm ok..  




0 comments:

Post a Comment