Followers

Jul 26, 2012

Dear Land

Assalamualaikum!
Sbnrnye hari tu lg dah g Deer Land ni..
Sape2 yg lom g ley la g kalo yang da ade anak tu..
Kalo anak2 remaja ni mmg payah sikit kot nk dating kat tempat mcm tu.. sbb dye cume ade haiwan.. x de wayang x de kfc x de tutti fruitti, heee
Tp aku mmg suke sgt g tempat2 cam ni.. suke sbb dpt pgg sumer haiwan2 tu, ular pun aku dpt pgg! Kao ado? keh keh


Deer Land ni letaknye kat Pahang.. Lanchang kot lau x silap aku, maaf kalo salah :D
Tiket masuk pun murah je 6 ringgit je utk dewasa
Ley bg mknn kt sumer haiwan2 kt situ.. pastu siap ade tourguide lg!
moh kite melayan aje gmbo2nye

Ahaa mule2 still lg takut2 hehe

Sile beratur ye murid2 nak amek milo panas

Nganga besar2 pelis........aummmm

Yeaaa da berani pegang! haha 
Dgn ular x takut dgn rusa boley pulek kao takotz kan...

Ni kt bahagian burung2 pulak, boley pgg jugak syok kn

Siap boley dukung bwk kuar sangkar dye lg tuh...

Encik ular whoootttt whoootttt

Encik husband-to-be :P
Arnab tuh lg gemoks dr dye lololorr

Cepat2 sape cepat dye dapat..

Habis dahhhhhhhhh


Aku upload yang aku kasi makan je kejam x miahahaha
byk haiwan2 lain tp x tgkp gmbr pun sbb ralit berjln spai lupo eden nk tgkp 
Pergi lah....x rugi serius! nnt baru lah anak2 tahu cm ne rupe sebenar haiwan2 ni
Pastu bile cikgu tanya pasal rabbit msti dyorg akn ingat rabbit kt deer land instead of rabbit dlm citer Snow White jek gitu kannn.... haha

0 comments:

Post a Comment