Followers

Jul 14, 2012

Malang Tak Terhidu

Assalamualaikum!
Hehe mmg chipsmore betol la kan, kejap rajin bebeno update entry pastu hilang entah ke mane pulak..
hurm.. cam ni la life jd student.. kalo da bz tu mmg x sempat da toleh2 ke bende lain


Hari ni cam byase la.. subuh2 lg da gerak dr cheras nk balik hostel kt pndn indah.. kelas kul 9
tp tgh2 dlm perjalanan tu tetiba ade anak kucing tgh menggelupur atas jalan
Ya Allah punye la terkejut spai terjerit sorg2 dlm kete.. mmg menggelupur n anak kucing tu da betul2 dpn kete..
mmg x boley la pulak nk benti n alihkn anak kucing tu nnt kete blakang plak cium buntut kete aku
aku cuma ley elak je kucing tu.. harap2 cpt la dia 'pergi' atau ade la org yg selamatkn dia.. kesian tgk dia menggelupur lama2 atas jalan tu






entahla ape nsb hri ni subuh2 da nmpk anak kucing menggelupur pastu elok pulak da spai kt guard hostel tu terlanggar pulak divider yg tggi.. btol2 kt bucu yg tajam mcm pedang samurai
habis la pulak rim n tayar kete tu huwaaaaa
kali ni mmg silap aku sbb aku memandai buat u-turn 90 darjah kt situ.. sape suruh kan..
da tersangkut kt tayar
sumer gara2 petak parking aku ade kete lain pastu time aku nk patah balik buat u-turn tu time tu la kene


hasil rodokan rim yg gagah

alaaa panicnye da la kete bapak aku.. hahaha pdn muke kn sape soh u-turn
tros buat talian hayat kt boyfie n dia suruh anta car wash.. try polish dulu
so pas je class habis aku tros memecut g tempat car wash nk polish punye pasal
da 3-4 kedai g tp hasilnye negative! sbb calar tu dalam..
aku pun berdesup je la g kedai tayar tros, haha habis citer..
mmgla satu masalah da ilang tp satu masalah plak timbul
duit poket aku!! huwaaa.. x ley claim ngan ayah sbb aku nk rahsiakan je perkara ni hehe
da byk kali sgt2 aku menjahanamkn kete2 ayah aku tp sumer ayah aku yang repair..
kali ni aku x mo peningkan dia sbb dia nk g umrah so bia dye tenang je hihi



Yeaaa!! da cantekkk!!






0 comments:

Post a Comment