Followers

Jul 26, 2012

DiNnEr 2011

Assalamualaikum!
Rindunye nk g dinner lg...
Tahun ketiga ni kitorg sumer da byk pecah2
Jadual posting pun x sama..da susah nk jumpe...
Tp mmg la susah nk jumpe sbb aku asyik balik Cheras hihi
It's all about tanggungjawab, byk perkara atas bahu aku
Bukan balik goyang kaki nyanyi lalala. TIDAK .
Tp sunggoh! Aku rindu nk g jalan2 ngan mereka2 mcm dulu.. 
nnt aku update yeah..

Kali ni aku nk imbau kenangan (ewah ayat) dinner tahun lepas
Kitorg yg 1 bilik 8 org ni langsung x berjanji nk pkai baju kaler ape
 tp tup tup sumer pkai baju kaler merah hitam
SEHATI SEJIWA pulak la kan ahaha

4 org dr rumet aku
jannah, farah, aten, shikin

Nih makanannye.. xbyk yg aku tangkap
dah mane nk pgg kamera mane nk pgg pinggan
abistu kau nak amek mknn pkai tgn yg mane pulak haha

bahagian ulam ulaman...

Salad2.. ismid ULAM raja , kerabu

Mcm2 mknn yg ade wallaweyyy!!


Ni semua rumet aku tp sin pei tarak dlm ni g jalan2 kot


Aku yg tembamness n shikin the datin
baju batu2 tau shikin pkai very the datin
Separuh dr dak2 kelas aku
Rindunye nk together2 mcm ni
Lagi rindu nk gabung 2 rumah bkk poser samer2 mcm tahun lepas, rindu!!


0 comments:

Post a Comment