Followers

Jul 26, 2012

Posting : Cheshire Home Selangor

Assalamualaikum!
huhu kali ni first time dpt posting kat local
Sebelum ni kitorg posting kat Pahang.. kat spital kerajaan
tp kali ni dpt posting kt tempat swasta.. mmg berbeza haha
bkn beza ape tp beza jumlah pesakit.. kat kerajaan tau2 la cam ne hehe

Tp aku x update pape pun mase posting tu
letih wooooo travel spai sejam setengah
naik bas naik lrt jalan kaki redah gunung ganang kdg2 spai 2 jam
pergi balik da berapa jam, da ley sampai Johor da pun :P

Bg yg tatau yg asyik panggil aku nurse nurse nurse aku bkn nurse tau..
korg salah sudaaaa... heee .. aku student physiotherapy, tahun ketiga :)
ade masalah low back pain? sprain? strain? fracture? mari2 jumpe kami haha

Jadinye aku update yg bab last day kitorg praktikal je la ey..
Kitorg buat jamuan sikit petang tu.. buat spaghetti n kuih2 sikit

Aku pun tergerak hati nk buat kuih tartlet buah buahan
N berperanglah aku kt dapur siapkn tart ni

Versi silau

Versi malap x bersinar lagi

Ni suasana kat bilik physiotherapy Cheshire Home Selangor

Jom kiter makan....


Peace uncle!! hehe

Makan lagi dan lagi meriah, suke!!


Sayang sangat2 kt dyorg sumer, jumpe lagi nnt :)

Kenangan dengan Sir Ilaya versi model 

Kami lagi lagi huhu bubbye Cheshire Home...
Rindu nk dgr dyorg karaoke huuu

0 comments:

Post a Comment