Followers

Dec 17, 2012

DaRi HaRt-tiEy


Assalamualaikum
Ala henpon rosak.. x dpt nk post pasal g induksi keh keh nnt lah
N skrg tgh demam.. demam yg spesis jenis sakit tekak tuh ha
Bapak lah peritnye kot?
Demam penat induksi ataukah demam rindu? Tralala....

Okeng2 oleh kerana keadaan sejak kebelakangan ni agak x terkawal
Haruslah aku start membuat press conference di sini..
Bahawasanya.... aku dah pun menjadi tunangan orang yah!



Secara adatnye tentulah belum tapi secara Islamnya.. aku dah selamat bertunang
Membawa maksud di sini, haram bagi kamu kamu kamu dan kamu meminang saya :P
Oraits??

Sebabnya menerusi tinjauan aku, x kiralah di mane2 alat sistem perhubungan
Aku dah dirisik oleh beberapa orang secara serius
Dan untuk mengelakkan perasaan mereka tu bercambah dgn lebih kuat dan
mendalam lagi.. ahh tidakkkkkkkkkkk
aku larik lah dulu!!!!!!

Tapi alhamdulillah jugak sbb dyorg berjaya jejaki aku hanya di fb
Mmg aku punye no tepon org tertentu je tahu
N kebanyakannye atas urusan tertentu yg penting sahaja
Walaupun kt tepon ade terima gangguan jugak tp bg aku jumlahnya masih terkawal

Jadi perkara pertama yg aku buat.. aku wat akaun fb baru
Kali ni mmg terhad kepada org tertentu je
Bukanlah bermaksud aku nk putuskan silaturrahim ke ape
Tapi kalau aku x bertindak sekarang, mende ni sumer akan
berlanjutan sampai bila2..

Kalau betul ade yg nk tahu perkembangan aku ke ape
ley la jenjalan je la kt blog usang aku nih
Lagipun kat sini private sikit aku rasa
Mcm jalan2 kat gunung ganang yg tenang
Fb tu aku rasa sesak.. mcm jalan2 kat masjid india erkkkhhh

Yang pasti aku x bermaksud langsung nk putuskan silaturrahim
Bg aku sedikit ruang utk susun semula hidup aku
Dan bg aku ruang untuk utamakan dia sebagai bakal suami aku
Aku harus berusaha ke arah tu
Harus berusaha untuk dapatkan kepercayaan dia

Pada yg ada menyimpan hasrat untuk memiliki aku
Rasanya aku dah pun berterus terang n ckp elok2 kt korg kan
Sbb segala perasaan n hati aku ni dia dah miliki sepenuhnya
aku betul2 mintak maaf, aku dah ckp dgn baik
N aku harap korg faham...

Lagi sekali aku tegaskan aku x memutuskan silaturrahim,
Dlm Islam sendiri mana boleh buat mcm tu
Korg masih boleh pantau kehidupan aku kat blog ni kalau dah
admire sgt2 dah tu kan , hah amek nk sgt kn
Cuma dlm keadaan yg lebih terkawal lah kat sini huhu
Itupun kalau korg tahu la aku ade blog kah kah kah boo :P

Apapun aku sedar n faham semuanya bertitik tolak dr diri aku sendiri
(dah mcm ayat karangan bm hehe)
N ape yg aku buat ni salah satu usaha aku untuk
menjernihkan suasana n utk kebaikan semua pihak
Harap korg semua faham ye..

0 comments:

Post a Comment