Followers

Dec 1, 2012

Kaki Jalan

Assalamualaikum!
Hehe mmg x reti duduk diam kan
X reti n x boleh! ade je idea nk berjalan ke sana sini
Mggu ni aku stay kat Raub je sbb Rabu nnt nk balik KL dah
Ni pepagi lagi aku da kua mencari sarapan

Sbnrnye x de la pg sgt sbb org lain da srpn tp aku bru nk kua mencari srpn kan
Tanye2 pun Ila je yg nak kirim, yg lain sumer da srpn
Ha... ape lg.. terbeli byk pulak
Mmg niat nk beli lebih sikit utk Ila sbb aku kan tumpang kete dye g spital
Org lain da srpn pulak, kalau x msti lg byk aku beli kah kah

Byk kan? Ni beli utk 2 org mkn je ni hahaha

Tapi bler da sampai rumah cam mls pulak nk terus mkn
Duduk2 dulu kacau2 org balut hadiah
Dyorang ni akan g majlis kawen Kak Murni kat KL
Nnt tggl kitorg berempat je dlm umah
Aku n Ila x g sbb ..... x dpt jemputan heee heee

Gigih membalut, ejas2 sana sini

Gigih jugak menghasilkan corak..


Tadaaa tadaaa siap dah
Besar sedepa hadiah ni... nmpk je kecik!!

Ha nmpk x betapa besar

Ni bungkusan kedua , kitorg mmg x pakar bab2 balut hadiah
It takes almost 2 hours! ekeke

0 comments:

Post a Comment