Followers

Jan 14, 2013

Craving For Food

Assalamualaikum
Aih makan mmg hobi aku
X kisah la org belanja aku ataupun aku yang kene belanja orang
Tp yg pasti aku mmg suke mkn
Kdg2 habis.. kdg2 x habis... hihik

Kalau org ajak mkn.. expression pertama aku adalah.... senyummm
heeee hepinye dpt mkn
Dah selalu sgt org belanja aku jadi kali ni aku terajin pulak
nak belanja org

Aku x tahu ni kat area mane sbb hobi aku selain mkn
adalah bwk kete main redah je
Redah2 tp berjaya jugak sampai
Mak aku pun salute aku pasal kelebihan yg satu ni
Hak hak hak

Tapi kalau tgh kejar mase mmg lah aku akan call Incik Boyfie
merangkap gps mudah alih aku , call aje, tros dpt jwpn :P

Ni lah santapan kamiorg
Mkn je sampai kenyang yummy yummy












Haaa... sodap . tu je nk ckp :D



4 comments:

Cendekia admin said...

sedap nya.... jadi laper nih...

SALAM CENDEKIA..

http://cendekiaulung.blogspot.com/

rynn said...

hehe salam kenal jugak!! :)

Unknown said...

sedapnya.. tiba2 terasa lapar pula...

rynn said...

sedap menambahkan berat badan :P

Post a Comment