Followers

Jan 25, 2013

Current Status

Assalamualaikum!
Maaf atas kekeliruan..kecelaruan yg melanda :P
Status aku sekarang.. in a relationship
Muhehe bkn yg tu pon kan, status aku sbnrnye aku da pon habis blaja
Hooorayyy!!!

Jadi skrg ni aku bersenang lenang bergoyang kaki
Duduk kat rumah dgn ditanggung
menteri2 kewangan yg telah aku lantik
keh keh keh

Ish ish ish.. bkn mcm itu, tidak sama sekali ye para hadirin hadirat yg dihormati sekalian
Aku nk kije... tapinye bukan skrg
Maksud aku kije sambilan lah sbb aku tgh tggu surat dari kementerian kesihatan
Aku kan ade kontrak ngan kerajaan 4 tahun sbb aku blaja
dpt biasiswa KKM, jadinye nnt aku akan
jadi kakitangan kerajaan weehuhu

Pastu lagi satu, kaki aku x dpt menahan pergerakannya
utk berjalan2 bersama org2 tersayang
Jadi terpaksa lah aku menolak keinginan
 utk bekerja dan turuti keinginan kaki aku nih buat masa sekarang

Final Exam Sem 9 pun aku da berjaya harungi
Tapi mmg tipulah gmbr kat atas ni
Tak menggambarkan situasi sebenar langsung

Mlm nk exam baru tepon ika, tanye tips exam
Pagi exam baru pinjam nota qila, hadam semua ngan mata
pastu GULP ! telan
Sebabnye kaki aku ni punye pasal la, degil sgt nk berjalan
Ape yg sebenarnye aku buat adalah seperti di bawah


No no no aku x kan salahkan sesaper
Diri sendiri pun aku x mau salahkan ahaha
Sbb aku cuma nk enjoy je Final Exam ni..x mau ade stress2
Ubat stress aku berjalan je lah kijenye

Papepun tq kt boyfie sbb hampir seminggu berturut2 ulang
alik dr bentong ke kl nk bwk aku jenjalan
X nk kasi aku stress punye pasal
Kene upah member gantikan kije.. anyonyo maceh2

Ni la kitorang! Xcukup lg sorg dlm gmbr
Abes je paper pertama tros bergambar
Da x sabar sgt da tu nk habiskan final exam! :P
Aku pulak pas bergambar sambung kua ngan Shaf
Hari Selasa kua lg sehari suntuk
Hari Rabu paper kedua pulak..aiyooo



Kursus induksi pun kitorg da berjaya jugak harungi
Ha.. pas habis induksi ni la henpon aku rosak..
Gmbr yg aku tampal kat sini sumer dr fb ira n ika .. pinjam kejap hihi

Kursus induksi ni wajib lulus utk disahkan jawatan
sbg kakitangan kerajaan
ingat senang ke nk jd kakitangan kerajaan, cubit kang

Petang hari terakhir kene wat persembahan
Papepun kitorg enjoy sgt2
N alhamdulillah aku da habis blaja da pon!!!
Tggu org masuk minang je ni
Sape cepat dia dapat tralalalaaaaaaa


0 comments:

Post a Comment