Followers

Jan 17, 2013

Karaoke @ Neway

Assalamualaikum!!
Ehem aku nak share sikit tmpt karok yg syok kot
Slalunye g karok ngan family je.. kdg2 kalau budget 
x byk.. ngan adik g karok kt jamban
Ala tempat karok yg berpetak mcm jamban tu

Tapi terpulang la kt org ada ckp karok ni tmpt maksiat
Hehe so jgn la ikut perangai jahat aku ni eek :P
Cuma tu lah aku pelik kwn aku ade je pulak yg berpeluk2 kt public
Menutup aurat pula tu.. tu yg aku musykil jadinya
Maksiat tu kt mane2 boleh jadi.. tepuk hati tanya sendiri
err belit2 dah ni lari topik!!!!!!


Aku g karok kat Neway..
Percayakah anda sepanjang berjam2 di situ , dia sorg je yg nyanyi
Pujuk la cam no pun mmg aku x nyanyi, aku takut je nnt lau hujan muhehe



Kat Neway ni ada buffet, drpd nasi, mee, sampaila ke Oyster yg mcm Mr Bean mkn
mentah2 tu sumernye ade kat sini
Amek je ape yg nk pastu mkn dlm bilik sambil2 karok



Kitorg baru lepas dinner kat Damansara pastu bru g sini
Perut masing2 da kenyang, x ley mkn byk2



Sekejap2 kua g tmpt buffet amek mknn hak hak
Kije aku g amek mknn je, kije dye karok je sambil mkn..


Kurus sekeping nye.. alahai.. 



Neway ni terletak kat Times Square
Sampai pagi bukak.. time aku g ni 
lau x silap aku RM44 per head termasuk buffet
ley nyanyi2 sampai 5 pg tp kitorg kul 11 da balik da
dlm 2 jam je kat situ muhehe


Aiskrim pun ade.. mcm2 perisa


Udang.. ketam... semua ade serius x tipu


Dpt tisu basah lagi tu pulak


2 org je yg makannye tp meja da mcm ape entah


Pilih2 lg lagu.. aku tolong pilih dia tolong nyanyi :P



Best nye sumer favourite aku..
Yang coklat 3 bijik tu pe mende ek..
Lau ade sape2 yg tau ley betau x.. nk try buat lah..

Okeh lau aku dpt g ngan family, ngan kakak ipar, ngan shaf msti lg best 
n meriah !! weeehuuu

0 comments:

Post a Comment