Followers

Jan 11, 2013

RaHsiA kEraJaAn

Assalamualaikum
Ha sudah dah kene lagi adoyai


Tapi kali ni aku x mintak tolong sesaper pun
Pelan2 kira duit dalam dompet
Pelan2 g kedai cat sendiri beli cat
Pelan2 g workshop suruh cat kan

Ha ha Ha giler kentang da ni aku rasa


Ni sumer aku buat secara senyap2
Mak ayah aku tatau pun sbb aku rasa bersalah sgt2
Ayah aku dah berapa byk da habis utk btolkan kerosakan yg aku
dedikasikan terhadap kete2 ayah aku

Lagipun ayah baru je habis berjuta2 rupiah sbb kete tu
baru lepas meragam
Oleh kerana aku anak yg bertimbang rasa dan baik uwekk muntah
maka aku melakukan kerja2 lelaki ini sendirian sahaja


Walaupun aku perempuan, tp aku berjaya jumpa kedai jual cat kereta
Jadi x pe lah kalau aku nak rasa bangga sekalipun
kah kah kah


Lepastu aku angkut cat yg aku beli tu ke kedai kete
Aku suruh dia cat
Sbb aku telahpun berjaya menggunakan taktik
jgn mengalah sebelum mencuba

mungkin dia kagum melihat usaha kerasku membeli cat sendiri
Jadi dia bersetuju utk cat

Kalau kereta boleh dicat gunakan berus cat dinding 
Ataupun berus cat pendidikan seni zaman sekolah2
sumpah aku buat je sendiri cari mane2 tempat... bwh pokok ke..


Sambil menunggu aku buat terapi menenangkan jiwa dan raga dulu



Lama oit nak tggu kije2 mengecat tu siap..
Nak tggu cat tu kering lagi
Tapi aku gagahkan jugak sbb aku kene balik umah ptg tu jugak
hebat betul rahsia aku ni..
Sampai sekarang ayah aku x tau


0 comments:

Post a Comment