Followers

Jan 25, 2013

Cuti-Cuti Part 3 : Tiara Beach Resort, PD

Assalamualaikum
Boley jenguk2 percutian Part 1 & 2
kat sIni n kAt siNi keh

Utk entry kali ni aku sambung je terus dgn
percutian kat Port Dickson
Hari pertama kitorg jalan2 kat Teluk Kemang je
Pastu keesokan harinya baru kitorg check in
kat Tiara Beach Resort

Adik n sedara kitorang

Check in pun da dlm kul 4 cam tu pastu rehat2 kejap
terus je turun bawah nk mandi :D



Haih mcm2 gaya pulak


Ni kat kawasan kolam kedua.. kat area lain pulak ni
Kiranya ni tempat utk kanak2 la air pun
paras betis je ala ala


Budak2 mmg suka la ni.. potensi utk lemas tu mmg x de langsung
Kalau budang baring terlentang pun hidung dyorg x cecah air huhu


Ha da mcm kat Sunway Lagoon da tu pulak


Gmbr ayah n abg emi, berlatar belakangkan kolam pertama
tgk lah betapa luasnye ish ish


Mama, kak lin, abg emi


Ni kat bahagian depan kolam pertama


Da penat berendam kitorg dinner je pulak
Sepanjang 4 hari 3 malam kitorg kat situ kitorg cuma mkn secara buffet
Drpd sarapan sampaila ke dinner



Senang je siap2 pastu turun bawah mkn :P


Masing2 da penat ni sbnrnye nk mkn pun da x larat, pk nk tdo je ni


Kat sini la kitorg akan mkn sepanjang 4 hari nasib baik pilihan mcm2
lau x msti boring


Kak Lin n Abg Emi, aku punye sepupu


Sambil mkn2, akan ade org hiburkan kite pulak
Nak suruh nyanyi 10 lagu pun dia akan nyanyikan je hihi


Luas kan kawasan ni, Running Man buat kat sini msti termengah2 nk lari


Nah la amek seketul gmbr aku letak sini


Lepas mkn tros g Pavilion Stage, open air ni
Mcm2 persembahan yg ada.. wayang pun ade kat sini
berkonsepkan open air


Kalau aku wat ni kompem pasu tu terpenyekkan muka aku


Pagi keesokan harinya
Kitorang wat aktiviti main bola tampar dlm air
Ni kat kolam ketiga yg air paras pinggang sampai dada


Mmg seronok lah setahun sekali je kot dpt
buat aktiviti main bola dlm air ni


Hah.. da penat n da rentung muka marila beransur 
balik ke bilik rehat2 b4 turun semula utk lunch

Ni la aktiviti asas kitorg pastu kua jugak jalan2
g area2 lain sekitar Port Dickson

Kalau family yg da ade anak mmg sesuai sgt2 g sini
Sbb budak2 mmg kite x kan risau yg dyorg bosan ke ape ke
Kalau nk suggestkan bilik pulak aku x handal sgt lagi2 bab harga
Tapi mmg selesa lah aku rasa berbaloi je g sini
Cuma tang harga bilik aku no comment lah hahaha




0 comments:

Post a Comment