Followers

Jan 11, 2013

Mr . ULAR

Assalamualaikum!
Hehe hobi aku ni pelik sikit la kot agaknya
Ntahla mcm pelik banyak je aku tgk..
Sampaikan ramai kengkawan aku yg ckp dyorang
x tau la aku ni takut pada apa
Cicak jalan atas tangan pun slumber je aku perhatikan hihi


Okeh kalau dlm senarai haiwan yg paling paling paling aku suke
da tentu la ULAR
x tau.. dr kecik .. lau budak lain nangis2 takut ular
aku nangis2 sbb nk pgg ular
skrg ni pun aku ada bela sekor ular yg namanya RICKY
hensem.. sila ngorat


Burung hantu burung gagak burung helang pun sumernye aku
bedal pegang.. lau bley nk bwk balik :P


Tarantula.. susa nk snap time taran ni atas tangan sbb beliau berjalan dgn
amat lah laju sekali merayap2 di atas tangan


Encik Scorpi kesayangan!!


Nah pegang!! :P


Tampan hensem bergaya .


Ni dya encik RICKY !!
Sumpah bapak sayang . Sayang giler .


Scorpi yg tgh bahagia :P


Hah amek sampai 5 ekor bertenggek :P



2 comments:

Anonymous said...

nak sekor..he3 hg bg ulaq 2 mkn ape?

rynn said...

waaaa nak sekor... nnt mlm2 nk peluk ape.. huhu
bg mkn cicak je.. hari2 kene tgkp cicak di dinding
memburu cicak

Post a Comment