Followers

Nov 1, 2012

Alhamdulillah .


Assalamualaikum..

Maceh kt sumer yg bg semangat.. jgn risau aku ok.. msti berusaha utk ok!
Nasib baik ade kwn yg slalu ceriakan suasana..
Tp hari ni sampai 4 org yg tegur aku nangis ke? Padahal aku x nangis langsung kt department td
Oh My . Obvious spai mcm tu sgt ke. Tp sumpah mmg x nangis kt department
Hari ni byk bergelak ketawa tp org ckp aku nangis pulak, alahai...

By the way, life must go on! Ape yg tersimpan dlm hati x de org nmpk jd biarkanlah
Sebelum ni aku wat solat istikharah.. tp tetap rasa runsing, x tenang.. tetap mimpi2 yg sama muncul tiap kali aku tido.. mimpi yg aku msti citer kt Shfwn tp dia gelak2 je pulak

Tapi mlm td lain sgt. Lain sgt2 . Smalam tgk citer Salam Cinta . Dia buat solat istikharah pastu dia nmpk bayang kehidupan masa akan dtg dyorg, dgn ade anak da. Terus dia sujud syukur.

Kali ni mmg aku pasrah pd Allah.. aku dah berusaha, skrg aku serahkan pd Allah utk tentukan jalan yg terbaik..
N pg td aku bgn lam 4.45 nk mndi.. tp aku sedih je pulak sbb aku x mimpi pape.. aku x ingat langsung pe yg aku mmpi.. Da siap mndi pun perah jugak kepala nk ingat balik kalau mlm td ade mimpi pape.. tp x de..
pastu aku sambung tdo balik....

Pastu terbangun masa da nak subuh... dgn suara org mengaji dr masjid.. ade msg masuk .
Ya Allah . Msg dr dia.. bkn msg biasa.. bkn msg mcm selalu..
Tapi satu doa dari dia untuk aku.. bermula dgn perkataan "Ya ALLAH"
Aku kelu . Syukur yg x terhingga .
Subhanallah.. Engkau Maha Berkuasa Ya Allah.. Jadikan semua ini sebagai satu titik permulaan.. aku mohon padaMu Ya Allah..
Hening sgt rasa... x lama pastu azan subuh berkumandang.. Ya Allah.. perasaan ni lebih hebat dr org yg kene lamar kat Paris . 

Biarlah kami sama2 mencari ketenangan.. memperbaiki kesilapan yg pernah dilakukan dulu
Kerna aku yakin Allah dah merencanakan yg terbaik utk kami
Tak ade ape yg perlu dikejarkan.. Cukuplah aku yakin dia yang terbaik utk aku
Apapun yg terjadi nnt aku akan redha, kerna cinta x bererti menakluki dan memiliki
Harus redha, yakin sepenuhnya pada perancangan Allah .

0 comments:

Post a Comment