Followers

Nov 23, 2012

Tebuk sana sini

Assalamualaikum
Untuk yg lemah semangat jgn teruskan membaca yerk!
Ala tp x de la mende teruk2 pun cuma gambar operation je
Operation yg mak aku da jalankan
N segala mcm tiub yg ade kt badan mak aku skrg ni

Kalau nk tau nape badan mak aku lemah sgt2 n perlukan penjagaan penuh
Ha... sbb mende2 kat bawah ni la..

Yang terbaru operation utk kuakan nanah
Mula2 aku ingat pas operation nanah tu hilang serta merta
Rupanya kene drain nanah tu kua
Hari2 kene picit2 seret2 tekan2 utk kuakan nanah tu
Adegan picit2 ni sumer wat time dressing

Aku rasa operate tu mungkin mcm gmbr kat bwh ni kot
Credit to google*
Tp aku x pasti, mungkin ya mungkin x...

 Seram x..saje kecik kan gmbr takut korg seram
 hehe aku ok je tgk darah x rase pape la kot
Kalau yg pengsan tu ops, sori aku da kasi warning awal2 huhu


Ni pas operate.. nanah akan mengalir ikut tiub getah kaler oren tu

Tiub getah oren tu ibarat mcm longkang lah..
nanah2 akan kua ikut situ..
Area tu berlubang tau sebenarnye
Kalau batuk pun nanah da terkua habis basah2 leher
Dah hari ke 7 post-op ni
Nanah still byk jugak



Ni operation yg kedua
Ni gmbr luar negara punye operation
Utk masukkan femoral catheter utk proses dialysis


Panjang catheter ni antara 40cm - 60 cm
Lg panjang drpd pembaris panjang
Imagine cepat! :P

Mende alah kaler biru n merah tu dalam balutan putih
Yang selebihnya ade dlm darah daging

Still berdarah jugak sikit2


Ni pulak tube yg ketiga
Tube yg bersambung ke perut
Nnt kalau masuk air perut jd buncit mcm org mengandung


Ni gmbr yg lebih clear
credit to google**

Tube yg akan ada kt badan sepanjang hayat
I LOVE U mom

Wokie, selesai menjelajah tube2 yg ditebuk2 kt badan mak
Aiyohhh.. leher, perut, paha
Kalo aku la jd mak, hurmmmm... x tau la cam no....

0 comments:

Post a Comment