Followers

Nov 19, 2012

Love u, mom

Assalamualaikum
Sbnrnye dlm hidup ni kalau kita ade mslh citer la kt seribu org sekalipun
X kn ade yg betul2 dpt faham melainkan diri kita sendiri
Sakit pun mcm tu jugak.. org yg prnh rasa sakit yg sama dgn kita je yg mungkin ley faham serba sikit

Nmpk mudah.. nmpk senang.. nmpk remeh tp hakikatnya x mcm tu
Nmpk je aku update blog lelaju cam nih tp sape yg tau aku x rehat da berapa hari
Sape yg tau aku kehulur hilir mcm lipas kudung
Sape je yg tau aku suap mak aku mkn sampai aku sendiri terlupa aku sbnrnye lom mkn lg


Mesin pulihkan tenaga ni namanya
Kalau rasa letih sgt.. serabut.. sini la yg aku tuju 
Hehe mcm budak kecik suke beli air kt mesin


 Port tenangkan diri n berehat sebentar bersama kit kat


Berkecamuk kepala ni nk fikirkan mcm2
Nak practical exam lg.. aku semester akhir tau sekarang ni
Nak final exam, presentation, assignment, assessment yg beratus2 tuh, ah parah2
Aku pun da mntk cuti seminggu ni, nnt aku kene ganti
Nak kene fikir jugak tu kat situ

Tapi jgnlah fikir aku sorg je dlm family yg berhempas pulas jaga mak
Bukan mcm tu, semua org main peranan, x berehat jugak mereka
X pa aih... hadapi dgn senyuman, sumer syg kt mak sgt2
Nak mak berada kt tahap paling selesa, kalau boleh 1 nyamuk pun x hinggap kt mak
Eh ade nyamuk ke? tipu je hehe

0 comments:

Post a Comment