Followers

Nov 3, 2012

Hello weekend!

Assalamualaikum!

Aih short entry jek nih.. tgh tggu giliran nk mndi hehe tgh mucuk lg lar
Rutin hujung mggu kt Raub lg utk mggu nih :P
Lagi 2 bulan huwargh!

Mlm td tdo lambat lg.. skrg ni kt dlm hostel ni aku la yg rutin plg lmbt tdo
Kdg2 kul 1 or 2 pg bru tdo.. pastu kul 3.30 slalunye aku akan bgn balik..
Lengkapkan seruan Ilahi utk amalan2 sunat..
Yerp x pe kalau kayuh pelan2 asalkan usaha nk berubah tu sentiasa ada :D

N mcm ujung mggu ni pas subuh da x pat nk tdo balik..
Org lain sedap je sambung tdo aku terkebil2 lg sorg2 kt ruang tamu
Aduhla... kalau kira2 balik dlm sehari aku cuma tdo antara 3 - 4 jam je
cam ner nih x bagus utk kesihatan!
20 jam kerah tenaga n rehat utk 4 jam jek, ish3

Nasib baik mggu ni ade aktiviti sikit
Jap lg nak g umah Cik Mija nk main masak2 kat umah dye
Pape nnt aku update balik lah..
Saje nk isi masa lapang post entry bebelan nih hahaha
Mandi duluan ya dong, babai!


Nah si tembam! haha

0 comments:

Post a Comment