Followers

Nov 18, 2012

Getting worse


Assalamualaikum
Malam td aku spai rumah kul 2 pagi
Adik yg jaga mak kt spital
Pastu pg ni bler aku dtg spital keadaan mak makin x ok dr smalam
Sakit dada pulak langsung x ley gerak dah tu..
Smalam x ley nk bgn hari ni x ley nk gerak tros da

Kesan amek darah tgn kanan

Kesan amek darah dr tgn kiri



Adik pun mlm td 1 malam x tdo
Urut2 mak urut dada urut tgn
Ni biar dia tdo kat kereta lgpun hujan sejuk sikit
Aku pulak cam biasa lah mak da mkn ubt, dia da tdo baru aku update blog

Best tau update blog ley release tension hehe
Ala x tension pun sbnrnye cuma bler wat entry tu kepala x pk byk sgt
Aku rasa berat aku makin naik lah
Sbb aku habiskan mknn2 yg ade kt sini..
Mknn utk mak aku pun aku bedal
Dah mak aku x ley nk mkn lau aku x mkn nnt membazir lah
Ah stress berat naik. Eh stress?? Mari berblogging :D

0 comments:

Post a Comment