Followers

Nov 14, 2012

Trouble is A Friend - Part 3


Ok kalau da masuk part yg ni bukan trouble tp more to dugaan heee
Lately aku mmg x cukup tdo purata 2 or 3 jam je sehari aku tdo
Maknenye lau 72 jam, aku tdo 9 jam n baki 63 jam tu aku awake
Bile da jd cam ni bru menyesal kan, energy da nyawa2 ikan

Mcm hari ni, aku tdo 3 jam je, pastu kehulur hilir uruskan ic n passport
Then rushing balik KL mndi2 tros g HKL
Cabaran terbesar aku adalah HKL . Aku tolak mak aku pakai kerusi roda tp rasanya semua bangunan kt HKL ni aku tawaf. Sbb mcm2 lah prosedur yg nk dibuat kat sana sini

Kesimpulannya, mak aku kene tahan kat ward
Mcm2 masalah yg terkeluar tp masalah utama mak aku skrg dye mcm kene beguk
Tp check2 da bernanah da kt bahagian dalam leher  tu
Mak aku pun da 2 hari x mkn tu yg aku rushing tu at least lau masuk iv drip pun ok dpt sikit tenaga

Aku sampai HKL dlm 9.30 mlm, n masuk ward dlm 11.30 mlm
Doktor pun review mak aku dr 11.30 tu sampai 3 pg wuwuwu
Ubat da mcm2 ubat masuk, darah pun da berbalang2 da amek
Doktor pun kerumun mak aku je, aku pulak da nak pengsan sbb energy da di boost up kan

Da kul 3 pg tu usung pulak mak aku g jumpe pakar
Tp doctor la yg tolak mak aku.. aku membuntuti dr belakang je

Dirodok n dicungkil tekak nk tgk nanah tu

Antara peralatan selepas prosedur, da kemas pon da ni


Siap semua dalam kul 4.15 pagi pastu naik wad smuler cian mak pun da ngantuk
Baru je nk terlelap pastu kene kejut pulak org nk kemas katil
Mmg x rehat langsung da ni…
Pape hal nnt aku update ye..
Buat mase skrg mak aku kiv utk operate, n uncontrolled DM(kencing manis) tu yg x ley operate lg..
Cepat sembuh Mak….

0 comments:

Post a Comment