Followers

Nov 15, 2012

For u i will, mom


Assalamualaikum!
Keh2 rajin kan update blog
Sbnrnye x ngadap pun laptop 24 jam.. mane la sempat
Cumanya kalo time mak aku tdo bru aku pgg laptop
Tu pun mak aku tdo dlm stgh jam pastu da bgn balik
Byasenye aku type sebaris ke, seperenggan ke, pastu stop
Da settle yg mane urusan mak aku pastu aku type balik
Saje nk buat senaman jari jemari drpd duduk x buat pape baik update blog

Jaga org sakit ni mmg perlukan kesabaran n tenaga yg cukup byk
Lau x mmg diri sendiri yg akan demam sbb x cukup rehat
Nmpk mcm kerja mudah tp kalau da tahap berkampung kt spital brulah tahu penatnye mcm mane



Tgk neh muke org yg da ponat gilo2
Tdo 2 jam je, boost up energy!
Dgn rambut serabai, x pakai bedak secalit pon
Hoh utk bakal suami jgn serik pulak lau tgk muke aku yg zero energy mcm neh
Bapak serabai huk huk nanges

0 comments:

Post a Comment