Followers

Nov 16, 2012

Grey's Anatomy


Assalamualaikum!
Hari ni pakar yg tgk mak aku..
Keadaan jd clumsy sikit sbb pakar tu push kes mak aku utk di urgentkan
Sbb mak aku ni end stage kidney failure jadinye byk la org yg terlibat
N pakar tu tros kol pakar2 yg lain x gunakan org tgh da

Mmg clumsy keadaannye, sbb bahagian dialysis da penuh tp pakar tu nk push jugak kes mak aku
Kesian doktor2 yg under pakar tu semua kene marah
Aku x ley tgk org kene marah aku jd sedey urm urm urm




Pastu pakar2 nefro, yg operate lah yg ape lah mcm2 pakar la dtg aku pun tatau da
Pastu pakar tu pun sama jugak marah anak2 buah dia jugak tp through phone la aku psg tlinge je hehe
Dah mcm dlm drama pulak.. mcm Grey’s Anatomy wuwuwu citer peberet!
Nurse pun kelam kabut kene sediakan mcm2 dokumen, anta g xray lah

Tiap kali pakar dtg kat mak ni lah ayat2 yg kua
Sbb sumer rushing2, dyorg marah anak2 buah dyorg
Arghhh sumer org stress tahu x! Aku dgr pun ikut stress skali

I said as soon as possible
Alert sikit lah u all
Faster faster!
By hook or by crook this patient must bla bla bla
Mcm mana korg semua buat kerja ni
Send this patient to bla bla bla. Now!
Bla bla bla within 1 hour!
Understood everybody! – Yes boss
Next time if u handle any patient with airway obstruction just inform ur boss straight away!

Gilo argh bapak stress kot kalo aku jd dyorg
Tapi yg bagusnye mak aku ibarat dpt gold class lau g tmn tema
Potong je que org yg da beratur pnjg nk main roller coaster
Eh eh ibarat je la
Sbb boss dyorg da bg arahan sape je yg berani nk bantah kan

First skali mak kene masukkan tube kt paha
Yang ni utk dialysis sbb smalam sehari suntuk x cuci buah pinggang
Dah siap ni g xray pulak, pastu tros g dialysis
Bangunan tiap2 satu mende alah ni jauh woooooo
Mcm tawaf padang bola je rasa…
Atoi mengah . Walaupun bukan aku yg tolak mak .


Lunch . Recharge energy .

0 comments:

Post a Comment